utorok 19. augusta 2014

1 PRO MONTH


Tieto fotky mi spravil Matúš už pred dobrým  časom. Teda presne v deň kedy vyšlo nové Elle ,ktoré si nesiem pod pazuchou. Tento časopis si kupujem od svojich 13-14 rokov každý mesiac a nechýba mi ani jedno číslo ,keď si to tak vezmete sú to 3 roky čiže 12 x 3,50 dajme tomu a to celé x3 z čoho by vyšlo celkom slušné číslo .Niekdy si poviem na čo? To isté nájdem na nejakých internotových portáloch ,ktoré sledujem ,ale nie! Vždy sa obrátim a z trafiky vychádzam s hŕbou lesklého papiera potlačeného 30% reklám ,50% obrázkov nad ,ktorými slintám a pripisujem položky do zoznamu "Must have ,10% editoriálových fotiek ,ktoré ma prinútia položiť croassant ,ktorý práve jem spať na tanier, no a zvyšných 10% zaberajú články ,ktoré mám naozaj rada a nesúhlasím s názormi ,že ženám vymývajú mozgy! Začalo to týmto časopisom ,tento rok k nemu pribudlo už pravidelné kupovanie nemeckého Vogue ( tvárim sa ,že pre udržanie tohto jazyka) no a pokiaľ má taký Bazar peknú titulku väčšinou tiež neodolám .Máte svoj obľúbený časopis ,ktorý začiatkom mesiaca nosíte v svojej kabelke? 
ps: mám toho nafoteného veľmi veľa! len vás čaká prekvapenie ,pre ktoré fotky nemôžem vypúšťať na svetlo sveta ,ale práve som v Košiciach s mojimi milovanými a post s Kapim ,či fotky od skvelého Dávida nebudú chýbať.







fotil Matúš z blogu PRESSBURG95

na sebe mám :
top-Versace
trenchcoat-od Es
okuliare-AdL 
boty-od Melisy
gymsack- koža od Adriana, mnou ušitý

11 komentárov:

  1. Elle jsem měla moc ráda, ale tak 2-3 roky zpátky mě přestala bavit...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit ! Čisto ako nejaká modelka ♥ Mne osobne stačí Emma a Eva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vandajanda na pokeci asi nie si ty, však?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja zase takéto časáky rada nemám. Mne osobne veľa inšpirácie nedávajú. 90% obsahu sú reklamy na predražené šperky, či hodinky a obsahová výpoveď článkov nula bodov a o cene radšej pomlčím. Radšej sa inšpirujem zahraničnými internetovými stránkami, ktoré sú neobmedzenou studnicou nápadov...ale na druhej strane každý je iný a každý ma vlastný vkus, takže čitateľov takýchto magazínov neodcudzujem samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa stotoznujem s tymi reklamami! ale sú redaktorky ,ktore zboznujem naozaj!! no a ten pocit odniest si to kazdy mesiac z trafiky je k nezaplateniu <3

      Odstrániť
  5. Ja som magazínový maniak :D Kupujem každý mesiac český Harper's Bazaar, ELLE, Madam Eva a tento mesiac som dostala k tomu ešte aj EMMU :) Jednu sobotu v mesiaci doobeda si sadnem v Panta Rhei, zoberiem VOGUE a PORTER Magazine a čítam :) a potajomky fotím :D potom si doma na stránke vytlačím editoriály a urobím si vlastný VOGUE :) je to najlepší pocit na svete, keď si pod pazuchou nesiem všetky časopisy naraz a hrdo ich vystavujem :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si Evu a Emmu a všetky ich špeciály kupujem už 9 rokov :D a sem tam nejaké ELLE alebo Madam Evu, len škoda ze tie ceny idú pomaličky hore :/ inak ja sa teším ako to bude moje potomstvo študovať co bolo kedysi in, sú to ako také módne biblie :)

    OdpovedaťOdstrániť