streda 30. apríla 2014

Z KAŽDÉHO (ROŽKA) TROŠKA


Uvedomila som si ,že najviac je človek ovplyvňovaný ľuďmi ,ktorými sa obklopuje ! Tento autfit je toho dôkazom a musím povedať ,že som to nerobila zámerne ,no beztak je celý zložený z kúskou ,ktoré podľa mňa vystihujú osoby ,ktoré mám tak rada. Vtipné je ,že omnoho viac je tých chlapčenských inspi .Tak napríklad topánky sú celá slepička Melisa ! gymsack mám rovnaký s mojim Kapim <3 a nohavice v ponožkách to je typické pre #môjosobnýfotografmatúš.

+okuliare a plno iných vecí si môžeš vydražiť v mojom bazári TU
+tomuto a iným super autfitom dať like na #dnesnosím TU 

kým sa podvedome inšpiruješ ty?
fotil elvisko <3










na sebe mám:

crop mikča-sekáč
nohavice -Cheap Monday predáva Slowatch
gymsack-adidas
aka Stella shoes- from Melisa <3 / Choice
ponoštičky-adidas od Adriána <3
náhrdelník -Chanel (darček od Jožinky)
hodinky -casio


8 komentárov:

  1. topánky ♡ , závidím ti ich :*
    a celé dokopy je to super, krásne photos :)
    a ja sa podvedome inšpirujem, samozrejme, tebou :* ♡

    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nadherne <3 ja se inspiruju tak nějak všude, život, ulice, lidi
    ady.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasná si, wau, neviem sa odtrhnúť od tvojho blogu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vynikajúce!
    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť