nedeľa 19. januára 2014

TO-DAY/MONTH/YEAR WE WEAR BLACK


10:10 na Zoške.T&Š&Čízkejk najlepší aký som kedy jedla ! T. nás donútila si sadnúť na múrik na Zochovej ( frekventovaná zastávka v centre ba) rozložiť si na kolená servítky ,na tanieriky nám dala koláče a do rúk strčila vidličky.Ešte nikdy som nebola taký stredobod pozoznosti! Haha asi to nie je celkom bežná forma raňajok,ale kebyže to spraví nejaký chlap ,už vživote ho neopustím! (aj s tými bodkovanými tanierikmi)  <3 Sme #celé čierne,ako vždy .Mňe už aj sivá príde ako veľmi farebná farba ach.Mám najkrásnejšie a najlepšie pečúce kamošky!Pekný nedeľný deň








16 komentárov:

  1. na predposledni se krasne smejes a to pozadi na poslednich dvou nema chybu haha #nophotosplease
    ady.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to na perfektné ráno :D fotka v nákupnom koši a s pánkom, ktorý zjavne nemal chuť byť súčasťou fotky, sú naj!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Libi se mi ta fotka na schodech. Takhle nejak jsem si vzdycky predstavovala Foglarova Stinadla.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kamarádka nemá blog? moc se mi líbí její oufit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie zial nema ani jedna:( ale terezin pes bude mat blog! informujem o tom !!

      Odstrániť
  5. ako to dpč, že tvoj blog má tak málo followerov? Mal by o ňom vedieť svet, a nie nejaký red poppy riešiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj si velmi mila! a cenim si to :) ale zas nemozme na nikoho nadavat kazdy vie koho pre co sleduje :) sto ludi sto chuti ja napriklad nemam rada banany ,ty mozno ano :D

      Odstrániť
    2. Múdro píšeš, nechala som sa uniesť :) si skvelá. Zaujímavá, nekonvenčná.

      Odstrániť
  6. skvelé fotky!! :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. http://dearfriendsclothing.bigcartel.com/product/circle-women-s-organic-scoop-neck-loose-t-shirt

    adriana.fercakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jsi strašně krásná a stylová ♥

    OdpovedaťOdstrániť