štvrtok 27. júna 2013

DIEVUŠKA

marusia marusia maja maja
marusia masusia lublu tebia
la la la 

...Neviem čo ma to dnes napadlo ,neviem z akého dôvodu sa ocitla na mojej hlave záhradka .No zapáčilo sa mi to ! Celkom sranda ísť s takouto kreatúrou po ulici ,ale ja som rada stredobod pozornosti ,čiže som si to užívala ! Inak dnes bol koniec školského roka ( keby ste náhodou nezaregistrovali) aj keď som na tejto škole bola len rok ,tie potvory mi budu dosť chýbať <3 leto oficiálne začalo a ja sa zajtra poberám do "teplých krajín" .juchu ! Čo však znamená,že neviem ako to bude s postovaním ,keby som si našla chvíľu medzi kúpaním /jedením /čítaním /bezefektným opaľovaním v mojom prípade blednutím /nakupovaním/popíjaním kávy /a robením   zacenzúrovaných vecí čaká vás post!...ale každopádne daily info nájdete na instagrame @vandajanda 
s pozdravom !
 



No nie sú krásne ?! ...teraz mi došlaka povedzte kto by nerád chodil do školy sa pozerať na také krásky! Ja som teda chodila rada !Aj keď tu nie sú všetky ,ale oni už vedia ktoré sú v mojom <3 

na sebe mám:
platformy ( nikdy nekúp! umrieš!)-ZARA
záchranné žabky-hm
šaty-P&B
venček/čelenka -my work
rúž-kate for rimmel odtieň 02

2 komentáre:

  1. Skvelé! Baví ma tvoj blog a tvoje posty. Tvoj blog nie je o dokonalých fotkách ,ktoré sú fotené najlepšími zrkadlovkami.. Ani to nie je o tom istom. Tvoj blog mi príde taký iný , taký tvoj.. A to sa mi páči. Len tak ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah :D no zaprve vdaka! a za druhe to ,ze su fotky ake su ma nejsk netesi ani to nie je zamer,ale kedze nie som majitelkou profi fotaku inu moznost nemam ,tak to riesim ako sa da :D

      Odstrániť