utorok 9. apríla 2013

GOOD (LIFE) DAY IS WHAT I NEED


Nie som náročná, takže mi postačí dobrý deň.haha...milujem dni s hladkým priebehom!Dni kedy mám na tvári permanentne vykúzlený úsmev.Kedy sa všetko kĺže ako "po masle".Dnes som mala na úsmev hneď niekoľko dôvodov.V sekáči som našla doslovne rajské ovocie v podobe ACNE jeans ,či MICHAEL KORS svetra a...Káva v SHTOOROVI zas padla vhod! Prosím si veľa,veľa takýchto dní!
Čo dokáže vykúzliť úsmev vám?











kabát,riflovka,nohavice-ZARA/taška"kabelka"-TOPMAN//blúza-babka/šal-HM




MICHAEL KORS


ACNE JEANS







Vy mi vykúzlite úsmev tým ,že ma začnete followovať  na  Bloglovin ,keďže google readers sa ruší . 
Vďaka!Prajem usmievavý deň .haha

2 komentáre:

  1. pesnička♥ http://theklara.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prosim ta maju casto v 2handoch taketo kusky v podobe acne ? :) dak

    OdpovedaťOdstrániť