štvrtok 18. apríla 2013

A-DAY

...zasa raz v áčkovej sukni.Nosím ich veľmi rada,skvele formujú postavu a naviac neprídu mi až tak elegantné a nudné ako trebárs rovné strihy sukní,do ktorých by ma teda nedostal ani Karl ( Lagerfeld)Mám ich viac no táto biela je moja "new in" ,keď už máme to all white everything leto.Ďalej som "investovala" aj do bielo-brudných mokasín .Milujem topánky ,ktoré vyzerajú každým dňom lepšie a lepšie ( teším sa na deň ,ked sa úplne roztrhnú)A áno ešte čierne okuliare je to akýsi kompromis medzi ikonickým tvarom značky céline a výraznými lenonkami ,ktoré toto leto nesmú chýbať v kabelke žiadnej dámy.Prajem pekné slnečné dni na Á-čko !

na sebe mám:
sukňa,topánky-HM
tielko,riflovka-ZARA
kabelka- Louis Vuitton (monogram canvas )













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára