utorok 24. júna 2014

BACK


Priznám sa, že som uvažovala nad úplným ukončením blogovania. Smutné je, že z dôvodov, ktoré vôbec nesúvisia s módou. Avšak som S5 za čo vďačím veľkému množstvu dievčat (dokonca aj chlapcov) , ktorí mi písali maily a správy v zmysle -čo je so mnou ..kvôli môjmu okoliu a slepičkám ,ktoré mi pripomenuli kto som a čo chcem byť ,ale hlavne kvôli sebe ,pretože som bez blogu nevedela vydržať .

Premýšľala som ako sa vrátiť a zvolila som práve čiernobielo ! Keďže za asi najväčšiu ženu vôbec považujem Coco a v "jej farbách sa cítim najfarebnejšia ,aj keď ako študentka umeleckej by som mala vedieť ,že vlastne žiadnu farbu nenosím . 
Fotil ma môj milovaný Adam Hazucha
+aspoň na instagrame som zostala po celú doma živá !dneskajší deň s Melisou si pozrite TU <3 
Ďalší post v nasledujúcich dňoch !
čestné blogerské





na sebe mám:
saková vesta - ijv
top-hm
sukňa-sekáč
boty-od Melisy (kúpiš na choies)
kabelka-hm
náhrdelník-zo žuvačky
retiazka-chanel do daru Ď!


13 komentárov:

  1. perfektná ako stále :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotografie a na kráse ti neubudlo :) Veľmi pekné fotografie a teším sa na ďalšie posty ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vandi, úplne ťa chápem (ak správne čítam medzi riadkami ;) ), ale nikdy sa nevzdávaj niečoho, čo máš TY rada, čo TEBA napĺňa, kvôli názorom druhých, kritike, či "blbým rečiam" :) Si SKVELÁ a hovorím Ti to ja, ako 21 ročná koza (pseudo blogerka ) kt miluje tvoj štýl!!! Neopováž sa s tým prestať! :-O :) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooch si poklad!<3 no tu neslo o reci ,ale o ohrozovani mna ako takej omnoho hnusnejsim sposobom a zacala som sa bat sama o seba..

      Odstrániť
  4. Tvoje posty mám rada. Hlavne neskonči.
    Si iná, zaujímavá. Preto tvoje posty milujem. :)

    lifeloveZAZA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nie, neprestávať! si super a mám ťa veľmi rada, aj tvoje instagramovky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne fotky. Tá sukňa ma dokonalú farbu a strih, ktorá je akoby ušitá na tvoju postavu. Perfektne zladená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to je super, že nekončíš!! :)
    outfit je nádherný, sukně je jako ušitá pro Tebe...člověk v sekáči narazí na skvělé kousky, když je den D, že? :-)

    OdpovedaťOdstrániť