streda 12. marca 2014

IT IS SPRING IN THE AIR


Vykvitli nám tulipány ,takže vyhlasujem jar! Neviem akej farbe podľahnem tento rok ,ale základ mi určite ostane čierny! Alebo biely?Aj keď v poslednom období mám veľkú chuť na baby farby aj som si čo to rúžové a modré zadovážila. Možno ma to stiahne siahnuť aj po farbách s veľkým F :D sýtych ,výrazných ako tak pozerám kolekcie na s-s ,nuž boh (Karl Lagerfeld) vie! Čo vy ? Ako mienite prežiť jar -leto? 

zara/gate/hm/mango/hm/jeffrey campbell

•mám čierny základ ,ale ešte si brúsim zuby na ďalšie do zbierky mojich New balancov  a rovnaký model mokasín na platforme z manga akurát v bielom a ešte...

•jednoznačne sa nezaobídem bez týchto krásiek zo zary!

•už strašne dlho mám zálusk na tieto roshe sú tak jednoduché ! kúpiť???



sieťované body-aa /sveter-sekáč/psaní-vintage fendi/okuliare -im/ elvisove tenisky -zara



•už dlhšie plánujem klasický post "čo nosím v taške" tak sa na podrobnejšie rozpitvávanie mojich vecí tešte v nasledujúcich dňoch !+ to dokreslené tam je môj Moleskine ,ktorý som stratila pravdepodobne vo Viedni ,dám hoci čo zaň !!! :(

6 komentárov:

  1. ty perlové brýle jsou dokonalé miluju je co jsem je viděla na Riri při VS přehlídce snad je někdy seženu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty slip in z hmka, kdy jsi je kupovala? furt tam chodim a nemaji je, hrozne je chci :((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuch na sk /cz netusim ,hned ako ich mali dostat do jednej predajne v ba som tam bezala,ale boli uz len obrie velkosti ,ja som na ne narazila ,teda vyslovene kvoli nim som sla do viedne a pri Stefansplatz ich bolo plno :) skus predajne kde byvaju limitovane kolekcie ,inak ti neviem pomoct :(

      Odstrániť
  3. Biele a čierne okuliare v druhom rade, piate topánky a tie roshe od Nike sú absolútne parádne ! Videla som ich už na viacerých slečnách v zahraničí a myslím, že aj tu. Tie zo Zary mi zase pripomínajú nejaký druh "kristusiek", hah :D
    Post o moleskine som videla už na IG-e, tak dúfam, že sa nájde, alebo že si v blízkej dobe zaobstaráš nový. Sú to naozaj krásne zápisníčky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tyjoo, všechno je dokonalé:) taky se mi hrozně líbí tvoje NB, já vůbec nevím, kde sehnat nějaké tmavé, dámské, tady v ČR a aspoň trochu levné:( pánských je všude hromada, ale dámských vubec a když už, tak šílené barvy, nenositelné:(:D
    nevíte, kde by se daly sehnat? eshop i kamenný obchod, děkuji:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uz by to chtelo ten bazarek, haha miluju ty slunecni bryle <3
    ady.

    OdpovedaťOdstrániť