pondelok 3. marca 2014

CHEAP MONDAY from SLOWATCH

                           

Cheap monday je pre mňa značka s najlepšie sediacimi nohavicami. Už dávnejšie som mala dva páry ,jedny som ulovila v sekáči a druhé som za asi 2násobnú cenu kúpila v Londýnskom UA ja blbaňa! A tak ma  milo prekvapil fakt ,že aj Slovensko je podstené  obchodom predávajúcim túto ,ale aj mnoho iných značiek ako aj American Apparel v centre Bratislavy .Je to Slowatch !!! Určite klikajte a choďte aj navštíviť ich predajňu na Mikulášsku 29 ,kde okrem oblečenia predávajú aj bicykle a foťáky.
Fotila ma moja milovaná Joža ,na jej milovaný foťák na film!













na sebe mám :
all cheap monday 
čierne legíny american apparel
všetko od Slowatch-u

Určite sa oplatí sledovať ich FACEBOOK / INSTAGRAM 

12 komentárov:

  1. nadherne fotky a mas krasny usmev! <3
    ady.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahhh akurát keď po celom týždni prídem z BA, tak zistím, že tam je taký obchod? no super, aspoň že už o ňom viem, tak nabudúce snáď. :) inak skvelé fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvele fotky, skvela vanda. Tie gate sedia jak riť na šerbel doslovne :O ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné prostredie okolo a taktiež sa mi páči aj ten sveter čo máš ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jou, nejaké gate s vyšším pásom by bodli.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kolko stali tie american apparel leginy ?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. druha a posledna! <3
    supis aspon niekto v BA s AA ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kebyze mam aspon polku z tvojich pier tak by bolo dobre !
    :)
    krasne fotky

    OdpovedaťOdstrániť