streda 5. februára 2014

DO KË

...backstage z fotenia Svetlíka, čo mi dáva do života svetlo a Kapiho  (fotky budú čoskoro na blogu)

...narcistické chvíľky

...detaily z Pandorinej skrine

...zlato, striebro, diamanty (v mojej košickej komnate) a Supreme na Dulčovi

...mrchy kvôli ktorým som nezavrela kufor

...moja osudová láska -Davidko .Davidkova osudová láska -strom.

...home come

...my 3 z Košíc

O5 sú fotky fotené na iphon ,a tak sa nemám veľmi čím chváliť.Ale chcela som sa s vami podeliť o to ,čo robím ,keď na blogu dlho nie je nič nové vidno. Každopádne zajtra klikajte a tešte sa na Dávidove fotkové veldielo !Aby ste vedeli ,že žijem TUTO som až prehnane aktívna.
ostatné instagramy mojich kamošov z fotiek si pozrite tu : @daaviidko @tomas_95 a člen hahacrew @dolarikhahacrew

6 komentárov:

  1. Druhá koláž, och ♥ Na fotografie sa teším a obsah "skrinky" je taktiež pekný :3 A tá fotka s tým popisom so stromom, haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je skrinka babky ,teda moje dedičstvo :D veru ! davidka a strom sa dá jedine milovať

      Odstrániť
  2. cool fotky!
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Si nádherná! A tá pandorina skrinka nemá chybu.. <3

    OdpovedaťOdstrániť