sobota 30. novembra 2013

DAY W/ GIVENCHY AND ŤAPKO


Ťapko je moja nová láska!Pes s najväčšou charizmou ever<3 Škoda len,že nie je môj,ale mojej  superskvelej kamošky,kt. nás cvakala.( má aj vlastný ig TU a je asi milión x aj na mojom TUTO) Aj sako je  láska,síce nie celkom nová ,predpokladám mu takých 35-40 rokov ! Možno ho nosila Audrey,keď ju obliekal Givenchy v Raňajkách u Tiffanyho,Kto ukradol Venušu a tak .:D Moje obľúbené!  Našla som ho vo vintage oddelení v sekáči ! V poslednej dobe mám šťastnú ruku.Píšete mi kde sú moje tipy na naj sekáčové adresy.Už som  to síce plnokrát prezradila .Ale kľudne to spravím zas podrobnejšie .Tak chcete nejaké sekáčové okienko? :D Aké máte nové úlovky vy?




na sebe mám:
sako-givenchy
kraťaso/sukňa,tričko-zara
topánky-dr martens

Ťapko:
fur coat 

11 komentárov:

  1. Tak ty máš šťastie teda ! :D a psík je rozkošný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskutocne stastie mas na taketo super kusky ��ja som uz velakrat skusala tiez nieco take ohladat v sekacoch ale stale akosi nic ��neviem ci to bolo zlym sekacom alebo proste nemam stastie na taketo nieco ��kazdopadne rada by som skusila este nejake sekace obehnut ☺dala by si mi typ na nejake tvoje najoblubenejsie ? ☺a len tak btw si top topov ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juchuu vdaka! :* mam oblubene v ba: textilehouse na kamennom a na konci obchodnej +genezis v starom meste pri tescu ,v ke textilehousy na hlavnej ( neviem odkial si ) :)

      Odstrániť
  3. Do akých sekáčov chodievaš? :O daj nejaký typ tu v BA prosiiim :)) úžasný štýl máš!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem! <3 v centre mam textilehouse na kamennom je super! genezis pod tescom v meste na konci obchodnej tam je aj vintage oddelenie dokonca !! :) toť asi vsio potom je este dubravsky a petrzalsky textilehouse super

      Odstrániť
  4. som neskutočne rád že som narazil na tvoj blog, už po scrollnutí prvého postu patrí tento blog medzi moje obľúbené

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Vanda,
    Máš krásný štýl a obrovské šťastie na úlovky v sekačoch :-)
    chcela by som si s tebou pokecať...môj mail je miamai000@gmail..com Napísala by si mi prosim správu? Tvoj mail totiž zo nepoznám :-). Vopred ďakujem haha :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej si mila moj mail je vijandova@gmail.com dakujem krasne este raz! <3

      Odstrániť
    2. Skôr ja ďakujem tebe že si si založila tento blog, že ho môžem pravidelne čítať, že naňho môžem chodievať... :-)

      Odstrániť
  6. ahoj, mas uzasny styl aj vsetko :-) cela nadherna si postava ani nehovorim:-) !

    OdpovedaťOdstrániť