pondelok 16. septembra 2013

CHECK & FLOWERS



"Florals ?For spring? Groundbreaking." 
A kvety ? Na jeseň ? S károm ? ...túto jeseň to máme všade .Tak veľa nevkusne zladených printov som dlho nevidela .Čo to sa dá nájsť v ZARE samozrejme  ,veď takmer rovnaké veci ,než sú tie na prehliadkových mólach vysokej módy nikdy nemôžu vyzerať zle. Jediná vec ,ktorú som si teda v tomto duchu dopriala ja je tento šálik z hm ,no a ešte jedny  letné šaty ,ale tie isto na jeseň nevyužijem ( až v zime haha ) .Sukňu som o5 ulovila v sekáči a prešila si ju ,keďže už som tá "textiláčka" . Čo vy a káro-kvety?
+ ďakujem psej modelke Zoji ,aneb aj Zojinka si ide prísny ksicht :D






 

na sebe mám:
koženka-zara
šatka,podkolienky-hm
tričko-topshop
sukňa-2.hand+diy
tote bag- american apparel


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára