streda 28. augusta 2013

SUMMER IN CUBE


...Mám pocit,že leto aj prázdniny už skončili  (asi kvôli tomu počasiu ).Patrične k tomu som si urobila poriadok "veľké jesenné upratovanie" v mojej ultra malej izbe ,ktorá sa mi pri upratovaní nejak vždy  zväčší !!! aaa našla som plno plno vecí do ktorých sa už nezmestím ,alebo už len jednoducho nepatria do mojej skrine,a tak pre vás pripravujem  E-BAZAR! ( Aj oltáriku som dala zbrusu nový vzhľad ( viď na fotkách nižšie a TU ).Ostatná fotodokumentácie je nasnímaná počas prázdnin ,niečo ste (pokial ma máte follownutú )mohli vidieť už aj na instagrame TU .Zatial PÁÁ











2 komentáre:

  1. v čem upravuješ fotky prosim?
    skvely blog :)
    Ady.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) tie fotky ,ktoré sú fotené na iphon (ako aj tieto )v aplikácii vsco cam ,inak ich neupravujem

      Odstrániť