pondelok 15. júla 2013

HOMECOMING & TOTE BAG PRESENTATION



Za zvukov tohto tu sa vraciam.la la la

Hm...už skončili dobré časy ,už nebudem dostávať zadarmo  moju mentolovú zmrzku s čokoládou na vrchu.Už nebudem podporovať v raste moje pivné bruško  .Už nebudem ničiť moju pokožku na slnku....Bratislava ma privítala celkom fajn ,a to brunchom u Shtoora! A už v stredu mojim hrdlom pôjde káva z PRG café café  juchu! A čo vy ako prázdninujete? Poraďťe mi nejaké sekáčove pražské raje prosím! (ja rada navštevujem asi len :  Fru FruOrigami a samozrejme megasekáče )

 
Ja a moja futuristická noha

na sebe mám: 
šortky-vintage levis cut offs 
tričko-bershka
platformy-gamlong
tote bag- topman
ponožky,turban šatka-topshop
okuliare-im

+...v tomto autfitčoku som zavítala na prezentácu tote bags s názvom #tagthisbag od chorvátskej dizajnérskej grúpky v super-duper drink & food  bare FIGA  v Splite!musíte navštíviť určite! je tam neopísatelná atmosféra a skvelé drinky ,jedlo a ľudia ! Ten bar sám o sebe ma dostal asi viac než celková prezentácia ,tašku som si nezaobstarala ,keďže neboli podľa môjho gusta ,čo ale neznamená ,že neboli nápadité ! Každopádne skvelý večer! 

z vonku
tu ich máte
najkrajšie lampy na svete!
z vnútra
und ich v zlom svetle
Pápá






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára