piatok 14. júna 2013

ROUTINE

...Uvedomila som si ,že celý môj život ovládajú rutiny.Ráno vstanem ...večer pridám post ,umyjem si zuby curaproxkou a zaľahnem.a zas a zas a zas.Už ma to vážne nebaví a teším sa na leto, kedy slovo "rutina"opustí nie len môj slovník ,ale aj môj život .A po lete ma čaká nástup na šuv-ku !Strašne sa tešim .Čo plánujete v lete vy?

ranná rutina 
obedná rutina ( v tom pakli je šalát! haha)
večerná rutina

1 komentár:

  1. Ahoj,tento post mi pripomenul trochu mna pred istym casom,kazdodenny stereotyp mi negoval dobru naladu,kazdy den som robila to iste,tak naco. Potom som povedala dost a zacala som burat svoj nudny steretyp. Navstevovala som nove neprebadane zašite podniky,zacala som citat k ihy o ktorychcsom vzdy tvrdila,ze ma neuputaju a su nudne,a bola som prijemne prekvaPena. Pokracujem v tom,a citim sa lepsie ako hocikedy pre tym:)

    OdpovedaťOdstrániť